Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБережанська, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorБережанская, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorBerezhanska, Yu. V.-
dc.date.accessioned2018-02-26T14:38:42Z-
dc.date.available2018-02-26T14:38:42Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБережанська Ю. В. Перша світова війна: Криптоісторична концепція Густава Майрінка / Ю. В. Бережанська // Вісник Запорізького національного університету. – 2010. – № 2. – С. 14–19.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6374-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню криптоісторичної інтерпретації Першої світової війни, запропонованої австрійським експресіоністом Густавом Майрінком. Окреслені особливості жанру криптоісторії, досліджена їх реалізація в оповіданні "Гра цвіркунів". Проаналізована ритмічна організація оповідання, відзначена ключова роль повторів та лейтмотивів. Розглянуті риторичні фігури (клімакс, антиклімакс, еліпсис, апосіопеза), композиційний прийом ретардації, що сприяють розвитку криптоісторичної концепції письменника; Статья посвящена исследованию криптоисторической интерпретации Первой мировой войны, предложенной австрийским экспрессионистом Густавом Майринком. Опредены особенности жанра криптоистории, исследована их реализация в рассказе "Игра сверчков". Проанализирована ритмическая организация рассказа, отмечена ключевая роль повторов и лейтмотивов. Рассмотрены риторические фигуры (климакс, антиклимакс, эллипсис, апозиопезис), композиционный приём ретардации, способствующие развитию криптоисторической концепции писателя; The article focuses upon the "secret history" interpretation of the World War I, suggested by the Austrian expressionist Gustav Meyrink. The peculiarities of the "secret history" genre and the way of their realization in the short story "The Game of Crickets" have been defined. The rhythmic organization of the short story has been analyzed, the key role of repetitions and leitmotives has been observed. The figures of speech (climax, anticlimax, ellipsis, aposiopesis), the compositional device of retardation which contribute to the "secret history" conception of the writer, have been examined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectГустав Майрінкuk_UA
dc.subjectекспресіонізмuk_UA
dc.subjectПерша світова війнаuk_UA
dc.subjectкриптоісторіяuk_UA
dc.subjectритмічна організаціяuk_UA
dc.subjectГустав Майринкuk_UA
dc.subjectэкспрессионизмuk_UA
dc.subjectПервая мировая войнаuk_UA
dc.subjectкриптоисторияuk_UA
dc.subjectритмическая организацияuk_UA
dc.subjectGustav Meyrinkuk_UA
dc.subjectexpressionismuk_UA
dc.subjectWorld War Iuk_UA
dc.subject"secret history"uk_UA
dc.subjectrhythmic organizationuk_UA
dc.titleПерша світова війна: Криптоісторична концепція Густава Майрінкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Persha_svitova_vijna.pdf477,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.