Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6422
Назва: | Методологічна парадигма формування професійних компетенцій |
Автори: | Геранін, Станіслав Ігорович Хорош, Максим Вікторович |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Геранін С. І. Методологічна парадигма формування професійних компетенцій / С. І. Геранін, М. В. Хорош // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 2014 р. / ВДНЗУ «УМСА». – Полтава, 2014. – С. 45–47. |
Короткий огляд (реферат): | Описана парадигма навчального процесу, яка передбачає формування необхідного запасу професійни компетенцій у студента. Підкреслені фактори, що визначають професійні компетенції і важливість ранньої психологічної професійної діагностики. Висвітлені особливості управління навчальним процесом із урахуванням ролі студента в сучасних концепціях. |
Ключові слова: | компетенції методологія навчання професійна орієнтація |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6422 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
method_paradig.pdf | 238,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.