Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеранін, Станіслав Ігорович-
dc.contributor.authorХорош, Максим Вікторович-
dc.date.accessioned2018-02-27T13:38:56Z-
dc.date.available2018-02-27T13:38:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГеранін С. І. Методологічна парадигма формування професійних компетенцій / С. І. Геранін, М. В. Хорош // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, Полтава, 2014 р. / ВДНЗУ «УМСА». – Полтава, 2014. – С. 45–47.uk_UA
dc.identifier.other--
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6422-
dc.description.abstractОписана парадигма навчального процесу, яка передбачає формування необхідного запасу професійни компетенцій у студента. Підкреслені фактори, що визначають професійні компетенції і важливість ранньої психологічної професійної діагностики. Висвітлені особливості управління навчальним процесом із урахуванням ролі студента в сучасних концепціях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяuk_UA
dc.titleМетодологічна парадигма формування професійних компетенційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
method_paradig.pdf238,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.