Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6456
Назва: | Шляхи удосконалення підготовки інтернів на базах стажування |
Автори: | Скрипнікова, Таїса Петрівна Павленко, Лідія Григорівна Шешукова, Ольга Вікторівна |
Дата публікації: | 1998 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Скрипникова Т. П. Шляхи удосконалення підготовки інтернів на базах стажування / Т. П. Скрипнікова, Л. Г. Павленко, О. В. Шешукова // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні : наук.-метод. конф. – Київ ; Полтава, 1998. – С. 339–340. |
Короткий огляд (реферат): | Інтернатура як перший етап післядипломного навчання - творчий і динамічний процес. Її головною метою є теоретична і практична підго товка лікарів-інтернів, розвиток та удосконалення навичок, розширення їх обсягу. Дві найголовніші ланки впливу на підготовку лікарів-інтернів - це ви кладачі профільних кафедр та керівники інтернів на базах стажування. Досвід роботи колективу кафедри післядипломної освіти лікарів- стоматологів переконливо свідчить, що без об'єднання зусиль виклада чів кафедри та керівників базових закладів, де відбувається заочна час тина інтернатури, належна підготовка лікаря-інтерна неможлива. Навчання лікарів-інтернів на базах стажування - це важлива складо ва частина підготовки спеціалістів у інтернатурі. Ефективність його за 339 лежить значною мірою від особистості безпосереднього керівника ліка- ря-інтерна, його кваліфікації, педагогічної майстерності, психологічних властивостей. Тому кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів приділяє велику увагу роботі з безпосередніми керівниками лікарів-інтернів на базах стажування. Для них колективом кафедри проводяться двотижневі та п'ятиденні семінари з питань професійної підготовки та оволодіння педагогічними та методичними знаннями і вміннями, необхідними для правильної та ефективної організації навчання і виховання лікарів- інтернів. На семінарах приділяється увага вмінню вивчати особистісні якості, застосовувати активні методи проведення занять, скеровувати самостійну роботу лікарів-інтернів на формування здатності до надійної, лікарської діяльності і поведінки. В залежності від терміну навчання в інтернатурі піврічна, річна та Державна атестація інтернів проводиться в присутності керівників ліка- рів-інтернів на базах стажування і за їх безпосередньою активною учас тю. Це дає можливість оцінити рівень підготовки інтерна як спеціаліста і як особистості у всіх її проявах - від загальної культури до міжособистіс- них відносин, |
Ключові слова: | Інтернатура післядипломного навчання удосконалення навичок післядипломної освіти кафедра стоматологія заочна частина спеціаліст семінар культура бази лікар-стоматолог |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6456 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shlyakhy_udoskona_lennya_pidhotovky_interniv_na_bazakh_stazhuvannya.pdf | 61,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.