Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6456
Назва: Шляхи удосконалення підготовки інтернів на базах стажування
Автори: Скрипнікова, Таїса Петрівна
Павленко, Лідія Григорівна
Шешукова, Ольга Вікторівна
Дата публікації: 1998
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Скрипникова Т. П. Шляхи удосконалення підготовки інтернів на базах стажування / Т. П. Скрипнікова, Л. Г. Павленко, О. В. Шешукова // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні : наук.-метод. конф. – Київ ; Полтава, 1998. – С. 339–340.
Короткий огляд (реферат): Інтернатура як перший етап післядипломного навчання - творчий і динамічний процес. Її головною метою є теоретична і практична підго­ товка лікарів-інтернів, розвиток та удосконалення навичок, розширення їх обсягу. Дві найголовніші ланки впливу на підготовку лікарів-інтернів - це ви­ кладачі профільних кафедр та керівники інтернів на базах стажування. Досвід роботи колективу кафедри післядипломної освіти лікарів- стоматологів переконливо свідчить, що без об'єднання зусиль виклада­ чів кафедри та керівників базових закладів, де відбувається заочна час­ тина інтернатури, належна підготовка лікаря-інтерна неможлива. Навчання лікарів-інтернів на базах стажування - це важлива складо­ ва частина підготовки спеціалістів у інтернатурі. Ефективність його за­ 339 лежить значною мірою від особистості безпосереднього керівника ліка- ря-інтерна, його кваліфікації, педагогічної майстерності, психологічних властивостей. Тому кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів приділяє велику увагу роботі з безпосередніми керівниками лікарів-інтернів на базах стажування. Для них колективом кафедри проводяться двотижневі та п'ятиденні семінари з питань професійної підготовки та оволодіння педагогічними та методичними знаннями і вміннями, необхідними для правильної та ефективної організації навчання і виховання лікарів- інтернів. На семінарах приділяється увага вмінню вивчати особистісні якості, застосовувати активні методи проведення занять, скеровувати самостійну роботу лікарів-інтернів на формування здатності до надійної, лікарської діяльності і поведінки. В залежності від терміну навчання в інтернатурі піврічна, річна та Державна атестація інтернів проводиться в присутності керівників ліка- рів-інтернів на базах стажування і за їх безпосередньою активною учас­ тю. Це дає можливість оцінити рівень підготовки інтерна як спеціаліста і як особистості у всіх її проявах - від загальної культури до міжособистіс- них відносин,
Ключові слова: Інтернатура
післядипломного навчання
удосконалення навичок
післядипломної освіти
кафедра
стоматологія
заочна частина
спеціаліст
семінар
культура
бази
лікар-стоматолог
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6456
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shlyakhy_udoskona_lennya_pidhotovky_interniv_na_bazakh_stazhuvannya.pdf61,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.