Шляхи удосконалення підготовки інтернів на базах стажування

Ескіз недоступний

Дата

1998

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

Інтернатура як перший етап післядипломного навчання - творчий і динамічний процес. Її головною метою є теоретична і практична підго­ товка лікарів-інтернів, розвиток та удосконалення навичок, розширення їх обсягу. Дві найголовніші ланки впливу на підготовку лікарів-інтернів - це ви­ кладачі профільних кафедр та керівники інтернів на базах стажування. Досвід роботи колективу кафедри післядипломної освіти лікарів- стоматологів переконливо свідчить, що без об'єднання зусиль виклада­ чів кафедри та керівників базових закладів, де відбувається заочна час­ тина інтернатури, належна підготовка лікаря-інтерна неможлива. Навчання лікарів-інтернів на базах стажування - це важлива складо­ ва частина підготовки спеціалістів у інтернатурі. Ефективність його за­ 339 лежить значною мірою від особистості безпосереднього керівника ліка- ря-інтерна, його кваліфікації, педагогічної майстерності, психологічних властивостей. Тому кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів приділяє велику увагу роботі з безпосередніми керівниками лікарів-інтернів на базах стажування. Для них колективом кафедри проводяться двотижневі та п'ятиденні семінари з питань професійної підготовки та оволодіння педагогічними та методичними знаннями і вміннями, необхідними для правильної та ефективної організації навчання і виховання лікарів- інтернів. На семінарах приділяється увага вмінню вивчати особистісні якості, застосовувати активні методи проведення занять, скеровувати самостійну роботу лікарів-інтернів на формування здатності до надійної, лікарської діяльності і поведінки. В залежності від терміну навчання в інтернатурі піврічна, річна та Державна атестація інтернів проводиться в присутності керівників ліка- рів-інтернів на базах стажування і за їх безпосередньою активною учас­ тю. Це дає можливість оцінити рівень підготовки інтерна як спеціаліста і як особистості у всіх її проявах - від загальної культури до міжособистіс- них відносин,

Опис

Ключові слова

Інтернатура, післядипломного навчання, удосконалення навичок, післядипломної освіти, кафедра, стоматологія, заочна частина, спеціаліст, семінар, культура, бази, лікар-стоматолог

Бібліографічний опис

Скрипникова Т. П. Шляхи удосконалення підготовки інтернів на базах стажування / Т. П. Скрипнікова, Л. Г. Павленко, О. В. Шешукова // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні : наук.-метод. конф. – Київ ; Полтава, 1998. – С. 339–340.