Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6459
Назва: Практичне заняття – важлива складова підготовки лікаря-інтерна за фахом “Стоматологія”
Автори: Павленко, Людмила Григорівна
Шешукова, Ольга Вікторівна
Павленко, Людмила Григорьевна
Шешукова, Ольга Викторовна
Дата публікації: 2001
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Павленко Л. Г. Практичне заняття – важлива складова підготовки лікаря-інтерна за фахом «Стоматологія» / Л. Г. Павленко, О. В. Шешукова // Наукова організація навчального процесу : навч.-метод. конф. – Полтава, 2001. – С. 91–94.
Короткий огляд (реферат): Метою навчання в інтернатурі для стоматологів є підвищення рівня теоре­ тичної та практичної підготовки випускників, їх професійної спроможнорті до самостійної лікарської діяльності. Важливою ланкою у підготовці лікаря- спеціаліста є активізація навчання, формування позитивної мотивації. Висока професійна готовність до самостійної лікарської діяльності форму­ ється та удосконалюється в основному на практичних заняттях. При цьому головним є формування позитивної мотивації до конкретної теми практичного заняття. Мотивація (за визначенням словника із соціології) - це сукупність зовнішніх та внутрішніх факторів, які спонукають суб’єкта до активності, що пов’язана із задоволенням особистих потреб. Мотивація лікарів-інтернів до активної пізнавальної діяльності тісно пов’язана із Наявністю умов для реалізації особистості як професіонала. . На виробничій конференції очного циклу на кафедрі післядиппомної освіти лікарів-стоматологів знайомлять лікарів-інтернів зі станом системи надання стоматологічної допомоги на Україні, сучасними стоматологічними матеріала­ ми та технологіями. і Введення лікарів-інтернів в курс справи, ознайомлення з перспективами майбутнього працевлаштування знімає існуючу напругу, сприяє формуванню позиченої мотивації для Прояву активності у вивченні матеріалу та оволодінні практичними навичками. Потреба у професійних досягненнях є суттєвим фактором, який підвищує мотивацію будь-якої діяльності і тим більш навчальної. З потребою у реалізації себе як професіонала пов’язані успіхи у пізнанні та престиж предмету. Тому підвищення інтересу до дисципліни, яка вивчається, є основним питанням ор­ ганізації навмання в інтернатурі. Кафедрою докладається багато зусиль для форібуванйя у інтернів свідомого відношення до навчання. Навчальний процес на кафедрі проводиться згідно зі складеними колекти­ вом кафедри та затверджених МОЗ України програми із стоматології та навча­ льних планів, які щорічно коригуються та потім затверджуються на Вченій Раді факультету.Таким чином, практичне заняття в системі підготовки лікаря-інтерна за фа­ хом «Стоматологія» до професійної діяльності відіграє провідне значення. Удосконалення процесу проведення практичного заняття, нетрадиційна його побудова, використання кафедрою різних форм та методів навчання, сприяє підвищенню рівня практичної підготовки до професійної готовності лікаря- стоматолога.
Ключові слова: стоматологія
кафедра
післядипломна
лікар
інтерн
спеціаліст
мотивація
соціологія
навчальний процес
підвищення рівня
практична підготовка
стоматолог
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6459
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Praktychne_zanyattya_vazhlyva_skladova_pidhotovky_likarya_interna_za_fakhom_Stomatolohiya.pdf137,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.