Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6479
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ройко, Наталія Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Новосельцева, Таїса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Черняк, Валентина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Ніколенко, Лариса Григорівна | - |
dc.contributor.author | Проскурня, Сергій Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Сидоренко, Ігор Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-01T08:52:33Z | - |
dc.date.available | 2018-03-01T08:52:33Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі патологічної анатомії:досягнення та недоліки в забезпеченні якості навчання / Н.В. Ройко, Т.В. Новосельцева, В.В. Черняк [та ін.] // Проблеми інтеграції Української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції. – Тернопіль, 2009. – С. 120–121. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.147:616-091 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6479 | - |
dc.description.abstract | Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі патологічної анатомії: досягнення та недоліки в забезпеченні якості навчання Досягненням впровадження кредитно-модульної системи навчання переконує студента в необхідності глибшого засвоєння і вивчення теоретичного матеріалу, який розвиває клінічне мислення.; Experience of introduction of the credit-module system of education on the department of pathoanatomy: achievements and failings are in pYoviding of teaching quality Satisfies a student achievement of introduction of the credit-module departmental teaching of necessity of more deep mastering and study of theoretical material which develops clinical thought | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського | uk_UA |
dc.subject | спеціальна патологічна анатомія | uk_UA |
dc.subject | макропрепарати | uk_UA |
dc.subject | мікропрепарати | uk_UA |
dc.subject | циклові заняття | uk_UA |
dc.subject | специальная патологическая анатомия | uk_UA |
dc.subject | макропрепараты | uk_UA |
dc.subject | микропрепараты | uk_UA |
dc.subject | цикловые занятия | uk_UA |
dc.subject | special pathoanatomy | uk_UA |
dc.subject | macropreparations | uk_UA |
dc.subject | microslides | uk_UA |
dc.subject | cyclic employments | uk_UA |
dc.title | Досвід впровадження кредитно-модульної системи освіти на кафедрі патологічної анатомії:досягнення та недоліки в забезпеченні якості навчання | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kredutno_modulna_sistema.pdf | 183,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.