Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorЖовнир, Марина Николаевна-
dc.contributor.authorZhovnir, М.-
dc.contributor.authorАсламова, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorАсламова, Марина Владимировна-
dc.contributor.authorAslamova, M.-
dc.date.accessioned2018-03-05T08:24:09Z-
dc.date.available2018-03-05T08:24:09Z-
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.citationЖовнір М. М. Педагогічна інноватика в медичному виші: до питання впровадження коучинг-технології / М. М. Жовнір, М. В. Асламова // Молодий вчений. – 2018. – № 1. – С. 309–312.uk_UA
dc.identifier.issn2304–5809-
dc.identifier.otherУДК 378.6:61.091.39:001.895-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6526-
dc.description.abstractУ пропонованій розвідці в контексті педагогічних нововведень з’ясовано особливості актуалізації особистісного потенціалу студента. Статтю присвячено коучингу як механізму, що скеровує діяльність студентів-медиків на реалізацію поставлених перед ними цілей. Автори розглядають роль коуч-технології під час навчання у медичних вишах. У статті також досліджено особливості використання коучингу в процесі контролю навчальних досягнень студентів; В представленой работе в контексте педагогических новшеств проанализированы особенности актуализации личностного потенциала студента. Статья посвещается коучингу как механізму, который руководит деятельностью студентов-медиков для реализации учебных целей. Авторы рассматривают роль коучинга во время учебы в высших учебных заведениях. В статье также рассматриваются особенности использования коучинга в процессе диагностики учебных дострижений студентов; In the proposed paper in the context of pedagogical innovations the peculiarities of actualization of the student’s personal potential are determined. The article deals with coaching as mechanism that directs medical student’s development to goals achievement. Authors studie the role of coaching in the process of training in the higher medical education system. In the article is аlso examined peculiarities of application of coaching in theprocess of evaluating learning outcomes.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectмайбутній лікарuk_UA
dc.subjectнаставництвоuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectкоучингuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectпреподавательuk_UA
dc.subjectбудущий врачuk_UA
dc.subjectнаставничествоuk_UA
dc.subjectпедагогическая технологияuk_UA
dc.subjectоцениваниеuk_UA
dc.subjectмониторингuk_UA
dc.subjectсoachinguk_UA
dc.subjectstudentuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectfuture doctoruk_UA
dc.subjecttutorshipuk_UA
dc.subjecteducational technologyuk_UA
dc.subjectcoaching techniqueuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.titleПедагогічна інноватика в медичному виші: до питання впровадження коучинг-технологіїuk_UA
dc.title.alternativeПедагогическая инноватика в медицинском вузе: к вопросу о внедрении коучинг-технологииuk_UA
dc.title.alternativePedagogical innovatics in medical high school: implementation of coaching technologyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№1 (53) - 3 (pdf.io).pdf152,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.