Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6558
Назва: Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб
Автори: Гольденберг, Юрій Миронович
Борисова, Зінаїда Олексіївна
Петров, Євген Євгенович
Дата публікації: 2001
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Гольденберг Ю. М. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб / Ю. М. Гольденберг, З. О. Борисова, Є. Є. Петров // Наукова організація навчального процесу : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2001. – С. 25–28.
Короткий огляд (реферат): Все це дає можливість удосконалювати педагогічний процес, перейти від інформативного і репродуктивного методу дослідження до самоврядованої пізнавальної діяльності студентів, яка сприяє розвиткові у них творчої активності, кращих якостей спеціаліста-медика.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6558
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shlyahu_optumizacii.pdf190,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.