Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб
Ескіз недоступний
Дата
2001
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Анотація
Все це дає можливість удосконалювати педагогічний процес, перейти від інформативного і репродуктивного методу дослідження до самоврядованої пізнавальної діяльності студентів, яка сприяє розвиткові у них творчої активності, кращих якостей спеціаліста-медика.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Гольденберг Ю. М. Шляхи оптимізації навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб / Ю. М. Гольденберг, З. О. Борисова, Є. Є. Петров // Наукова організація навчального процесу : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2001. – С. 25–28.