Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorЗнаменская, Иванна Владиславовна-
dc.contributor.authorZnamenska, I. V.-
dc.contributor.authorПісоцька, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПесоцкая, Елена Александровна-
dc.contributor.authorPisotska, O. O.-
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.contributor.authorКостенко, Виктория Геннадиевна-
dc.contributor.authorKostenko, V. G.-
dc.date.accessioned2018-03-12T08:09:31Z-
dc.date.available2018-03-12T08:09:31Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗнаменська І. В. Англійська мова для фахівців у галузі медицини (Ч. І) : підруч. з англійської мови для студентів вищих медичних навчальних закладів України ІІІ–ІV рівнів акредитації / І. В. Знаменська, О. О. Пісоцька, В. Г. Костенко. – Полтава : ТОВ АСМІ, 2010. – 268 с.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 81.111(075.8)-
dc.identifier.otherЗ 72-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6593-
dc.description.abstractЗнання іноземних мов є важливою передумовою для налагодження особистих, культурних, професійних та економічних контактів. Зростаючі потреби в спілкуванні та співпраці між країнами і людьми з різними мовними та культурними традиціями, зміни освітніх концепцій, перехід від традиційних форм навчання до пошуку нових, ефективніших вимагають суттєвих змін у підході до викладання іноземних мов в вищій школі, особливо в умовах кредитно-модульної системи навчання відповідно до вимог Болонського процесу. З урахуванням оновлених цілей, методів та освітніх технологій навчання іноземним мовам на основі програми з англійської мови для вищих медичних закладів освіти України ІІІ-ІУ рівнів акредитації створений підручник з англійської мови “English for Medical Specialists”. Його мета – сприяти розвиткові та поглибленню базових навичок фахового спілкування, що передбачає оволодіння відповідними фонетичними, лексичними, граматичними та стилістичними засобами. При цьому автори намагалися сприяти засвоєнню лінгвістичного компоненту мови у нерозривному поєднанні з соціокультурним компонентом та прагматичною ефективністю. Підручник складається з двох частин – для студентів першого та другого року навчання. Перша частина містить 2 розділи, що включають 38 уроки, друга частина – 3 розділи, тобто 27 уроків (з 39 по 65). Кожну частину доповнює матеріал зі словотворення, граматичний довідник та словник. Підручник включає автентичні чи частково адаптовані тексти фахового спрямування, що належать до наукового, науково-популярного та офіційно-ділового стилів різних жанрів, наприклад, інструкції до вживання ліків, статті з довідників, фрагменти наукових журнальних статей, історії хвороб. Усі тексти містять слова та граматичні конструкції високочастотного вжитку, а також терміни вузьких тематичних сфер. Чимало текстів супроводжується фото, малюнками. Запропонована система вправ спрямована на розвиток різних видів мовленнєвої діяльності та містить завдання різного ступеня складності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleАнглійська мова для фахівців у галузі медицини (Частина І) : підручникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anhliiska_mova_dlia_fakhivtsiv.pdf4,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.