Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.date.accessioned2018-03-12T12:23:24Z-
dc.date.available2018-03-12T12:23:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБєляєва О. Імідж викладача вишу: комунікативний аспект / О. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. – 2015. – № 2 (151). – С. 37–40.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.124 – 056.87-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6614-
dc.description.abstractРозглянуто комунікативний аспект іміджу викладача вишу. Розмежовано зміст понять «комунікація», «спілкування», «педагогічне спілкування». Проаналізовано основні моделі педагогічного спілкування з урахуванням перцептивної й інтерактивної складових. Авторка обґрунтовує думку, що знання психологічних, змістових і процесуальних основ педагогічного спілкування сприяє соціалізації викладача, забезпечує високий рівень педагогічної майстерності та слугує дієвим засобом формування або корекції його іміджу; Рассмотрен коммуникативный аспект имиджа перподавателя вуза. Дифференцировано содержание понятий «коммуникация», «общение», «педагогическое общение». Проанализированы основные модели педагогического общения с учетом перцептивной и интерактивной составляющих. Автор обосновывает мысль, что знание психологических, содержательных и процессуальных основ педагогического общения способствует социализации преподавателя, обеспечивает высокий уровень педагогического мастерства и служит эффективным средством формирования или коррекции его имиджа; Communicative aspect of image of Higher Educational Establishment teacher was considered. The content of such notions as «communication», «intercourse», «pedagogical communication» was differentiated. The main models of pedagogical communication were analyzed, taking into consideration perceptive and interactive components. The author substantiates idea that knowledge of psychological, content-related and processual principles of pedagogical communication promotes socialization of the teacher, provides high level of pedagogical skills and serves as effective method of formation and correction of Higher Educational Establishment teacher image.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectімідж викладача вишуuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectперцепціяuk_UA
dc.subjectінтеракціяuk_UA
dc.subjectмоделі педагогічного спілкуванняuk_UA
dc.subjectимидж преподавателя вузаuk_UA
dc.subjectкоммуникацияuk_UA
dc.subjectперцепцияuk_UA
dc.subjectинтеракцияuk_UA
dc.subjectмодели педагогического общенияuk_UA
dc.subjectHigher Educational Establishment teacher imageuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectperceptionuk_UA
dc.subjectmodels of pedagogical communicationuk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.titleІмідж викладача вишу: комунікативний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Imidzh_vykladacha_vyshu.pdf316,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.