Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошина, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorВолошина, Людмила Ивановна-
dc.contributor.authorVoloshina, L.-
dc.date.accessioned2018-03-13T11:22:09Z-
dc.date.available2018-03-13T11:22:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВолошина Л. І. Освітня парадигма підготовки іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / Л. І. Волошина // Світ медицини та біології. – 2013. – № 2 (37). – С. 40–42.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 61+378.14+376.68-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6675-
dc.description.abstractФормування глобалізованого та інформаційно залежного суспільства все наполегливіше вимагає реалізації нової, життєстверджуючої парадигми вищої освіти, яка базується на принципах гуманізму та людино-центрізму. Надання якісної освіти передбачає інтеграцію у освітній простір інших держав за умови академічної мобільності студентів та викладачів вишів. Не лишаються осторонь проблеми формування високої вмотивованості досягнення належної якості навчання в усіх учасників освітнього процесу. Дотримання принципів нової освітньої парадигми вимагає постійно підвищення кваліфікації працівників освіти; Формирование глобализованного и информационно зависимого общества все настоятельнее требует реализации новой, жизнеутверждающей парадигмы высшего образования, базирующейся на принципах гуманизма и человеко-центризма. Предоставление качественного образования предусматривает интеграцию в образовательное пространство других стран при условии академической мобильности студентов и преподавателей вузов. Не остаются в стороне проблемы формирования высоких мотиваций достижения должного качества обучения у всех участников образовательного процесса. Соблюдение принципов новой образовательной парадигмы предполагает постоянное повышение квалификации работников образования; Formation of society which globalized also is information dependent everything more insistently demands realization of a new and vi tal paradi gm of the higher educati on which is based on the pri nci pl es of humanity and human centrism. Opportunity to get a quality education provides integration into educational space of other countries Such integration is possible on condition of the academic mobility of students and teachers of higher education institutions Problems of formation of high motivations of achievement of due quality of training at all participants of educational process don't stand aside. Observance of the principles of a new educational paradigm assumes continuous professional development of educators.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectпарадигма вищої освітиuk_UA
dc.subjectмотивації учасників освітнього процесуuk_UA
dc.subjectпідготовка іноземних студентівuk_UA
dc.subjectпарадигма высшего образованияuk_UA
dc.subjectподготовка иностранных студентовuk_UA
dc.subjectмотивации участников образовательного процессаuk_UA
dc.subjectparadigm of the higher educationuk_UA
dc.subjectmotivations of participants of educational processuk_UA
dc.subjectpreparation of foreign studentsuk_UA
dc.titleОсвітня парадигма підготовки іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладахuk_UA
dc.title.alternativeОбразовательная парадигма подготовки иностранных студентов в высших медицинских учебных заведенияхuk_UA
dc.title.alternativeEducational paradigm of preparation of foreign students is in higher medical educational establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
medichnih_navchalnih_zakladah.pdf3,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.