Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6737
Title: Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності
Authors: Гончарова, Євгенія Євгенівна
Гончарова, Евгения Евгеньевна
Honcharova, Y. Y.
Issue Date: 2007
Citation: Гончарова Є. Є. Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності / Є. Є. Гончарова // Витоки педагогічної майстерності. – 2007. – Вип. 3. – С. 65–72.
Abstract: Об’єктом дослідження є диференціація навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Подається типологія диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. The author presents the typology of differentiated exercises for the individualization of the process of teaching foreign language depending on the level of student’s knowledge.
Keywords: педагогічна майстерність
диференційований підхід
дидактичні здібності
тренувальні вправи
вивчення іноземної мови
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/6737
Appears in Collections:Наукові праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyferentsiiovanyi_pidkhid.pdf289,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.