Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorHoncharova, Y. Y.-
dc.date.accessioned2018-03-14T09:46:22Z-
dc.date.available2018-03-14T09:46:22Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Диференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерності / Є. Є. Гончарова // Витоки педагогічної майстерності. – 2007. – Вип. 3. – С. 65–72.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 371.013 : 316.34-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6737-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є диференціація навчання іноземної мови студентів вищих навчальних закладів. Подається типологія диференційованих вправ для індивідуалізації процесу навчання іноземної мови в залежності від рівня підготовки студентів; The object of the author’s investigation is the differentiation of teaching foreign language process at higher school. The author presents the typology of differentiated exercises for the individualization of the process of teaching foreign language depending on the level of student’s knowledge.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectдиференційований підхідuk_UA
dc.subjectдидактичні здібностіuk_UA
dc.subjectтренувальні вправиuk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.titleДиференційований підхід як невід’ємна складова педагогічної майстерностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyferentsiiovanyi_pidkhid.pdf289,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.