Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6739
Назва: Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у студентів-медиків ВДНЗУ «УМСА»
Інші назви: Formation of positive motivation of the English language learning for students of HSEE of Ukraine “UMSA”
Формирование положительной мотивации к изучению английского языка студентов-медиков ВГУЗУ «УМСА»
Автори: Ефендієва, Світлана Миколаївна
Варданян, Анаіт Оганесівна
Мелащенко, Марина Петрівна
Эфендиева, Светлана Николаевна
Варданян, Анаит Оганесовна
Мелащенко, Марина Петровна
Efendiieva, S. M.
Vardanian, A. O.
Melashchenko, M. P.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ефендієва С. М. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови у студентів-медиків ВДНЗУ «УМСА» / С. М. Ефендієва, А. О. Варданян, М. П. Мелащенко // // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2018. – VІ(64), Issue : 154. – P. 26–29.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотиваціюВ статті розглянуто мотивацію студентів вищого навчального медичного закладу під час вивчення іноземної мови як необхідну складову навчального процесу. Проведено моніторинг рівня мотивації до занять серед студентів ВДНЗУ «УМСА» 1-2 курсів, стоматологічного та медичних факультетів. Визначено причини, які заважають займатися вивченням мови. Вміщено найбільш мотивуючі фактори, які спонукають до вивчення мови. Подано поради для студентів, щоб залишатись вмотивованим та підтримувати мотивацію; The article deals with the motivation of students of a higher educational institution when studying a foreign language as a necessary component of the educational process. The monitoring of the level of motivation among students of HSEE of Ukraine"UMSA" of 1-2 courses, stomatological and medical faculties was conducted. The reasons that disrupt the education process of language study were determined. The most motivating factors that lead to language learning were placed. There are also advices for students how to stay motivated and for teachers how to enhance motivation; В статье рассмотрено мотивацию студентов высшего учебного медицинского учреждения при изучении иностранного языка как необходимой составной учебного процесса. Проведен мониторинг уровня мотивации к занятиям среди студентов ВГУЗУ «УМСА» 1-2 курсов, стоматологического и медицинского факультета. Определены причины, которые мешают заниматься изучением языка. Описано наиболее мотивирующие факторы, побуждающие к изучению языка. Дано советы для студентов, чтобы оставаться мотивированным и поддерживать мотивацию.
Ключові слова: іноземна мова
мотивація
моніторинг
навчальний процес
вищий навчальний заклад
foreign language
motivation
monitoring
educational process
higher education institution
иностранный язык
мотивация
мониторинг
учебный процесс
высшее учебное заведение
ISSN: 2308-5258
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6739
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formuvannia_pozytyvnoi_motyvatsii.pdf251,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.