Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorШилкіна, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorСкрипник, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorМарченко, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorДавиденко, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Максим Васильович-
dc.contributor.authorБабаніна, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorШтомпель, Вікторія Юріївна-
dc.contributor.authorІваницький, Ігор Валерійович-
dc.contributor.authorZhdan, V. M.-
dc.contributor.authorShylkina, L. M.-
dc.contributor.authorSkrypnyk, І. M.-
dc.contributor.authorMarchenko, A. V.-
dc.contributor.authorDavydenko, H. M.-
dc.contributor.authorTkachenko, M. V.-
dc.contributor.authorBabanina, M. Yu.-
dc.contributor.authorShtompel, V. Yu.-
dc.contributor.authorIvanickiy, I. V.-
dc.date.accessioned2018-03-14T10:51:00Z-
dc.date.available2018-03-14T10:51:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоль семінару та психолого‒педагогічного тренінгу у виховній роботі на етапі післядипломної освіти / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, І. М. Скрипник [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно‒модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.‒метод. конф., Тернопіль, 12‒13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. ‒ С. 448‒449.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 614.253.52 (07.07)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6741-
dc.description.abstractПроведення Школи кураторів академічних груп із застосуванням психолого-педагогічних тренінгів сприяє формуванню чіткої громадської позиції, принципів соціальної орієнтації поведінки, прагнення досамоосвіти, самовиховання, моральної самозавершеності середмайбутніх лікарів; Conducting of School Trustees academic groups using psychological and educational training promotes clear public position, principles of social orientation behavior, the desire forself-education, self, moral self completion among future doctors.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectШкола Кураторівuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні тренінгиuk_UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk_UA
dc.subjectSchool Trusteesuk_UA
dc.subjectpsychological and educational traininguk_UA
dc.subjectstage ofpost-graduate educationuk_UA
dc.titleРоль семінару та психолого-педагогічного тренінгу у виховній роботі на етапі післядипломної освітиuk_UA
dc.title.alternativeRole of seminar, psychological and pedagogical course of training on the stage ofpost-graduate educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Role_of_seminar_psychological_and_pedagogical.pdf278,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.