Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6741
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ждан, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Шилкіна, Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Скрипник, Ігор Миколайович | - |
dc.contributor.author | Марченко, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Давиденко, Ганна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Максим Васильович | - |
dc.contributor.author | Бабаніна, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Штомпель, Вікторія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Іваницький, Ігор Валерійович | - |
dc.contributor.author | Zhdan, V. M. | - |
dc.contributor.author | Shylkina, L. M. | - |
dc.contributor.author | Skrypnyk, І. M. | - |
dc.contributor.author | Marchenko, A. V. | - |
dc.contributor.author | Davydenko, H. M. | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, M. V. | - |
dc.contributor.author | Babanina, M. Yu. | - |
dc.contributor.author | Shtompel, V. Yu. | - |
dc.contributor.author | Ivanickiy, I. V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-14T10:51:00Z | - |
dc.date.available | 2018-03-14T10:51:00Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Роль семінару та психолого‒педагогічного тренінгу у виховній роботі на етапі післядипломної освіти / В. М. Ждан, Л. М. Шилкіна, І. М. Скрипник [та ін.] // Нові напрямки впровадження кредитно‒модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.‒метод. конф., Тернопіль, 12‒13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. ‒ С. 448‒449. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 614.253.52 (07.07) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6741 | - |
dc.description.abstract | Проведення Школи кураторів академічних груп із застосуванням психолого-педагогічних тренінгів сприяє формуванню чіткої громадської позиції, принципів соціальної орієнтації поведінки, прагнення досамоосвіти, самовиховання, моральної самозавершеності середмайбутніх лікарів; Conducting of School Trustees academic groups using psychological and educational training promotes clear public position, principles of social orientation behavior, the desire forself-education, self, moral self completion among future doctors. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського | uk_UA |
dc.subject | Школа Кураторів | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні тренінги | uk_UA |
dc.subject | післядипломна освіта | uk_UA |
dc.subject | School Trustees | uk_UA |
dc.subject | psychological and educational training | uk_UA |
dc.subject | stage ofpost-graduate education | uk_UA |
dc.title | Роль семінару та психолого-педагогічного тренінгу у виховній роботі на етапі післядипломної освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Role of seminar, psychological and pedagogical course of training on the stage ofpost-graduate education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Role_of_seminar_psychological_and_pedagogical.pdf | 278,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.