Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Людмила Григорівна-
dc.contributor.authorПавленко, Людмила Григорьевна-
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Викторовна-
dc.date.accessioned2018-03-15T09:46:05Z-
dc.date.available2018-03-15T09:46:05Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationПавленко Л. Г. Єдність навчання та виховання у підготовці лікарів-інтернів за фахом «Дитяча стоматологія». /Л. Г. Павленко, О. В. Шешукова. // Виховні можливості навчального закладу на сучасному етапі : мат. навч. – метод. конф. – Полтава, 1998. – С. 79–81.uk_UA
dc.identifier.issnВ 54-
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6770-
dc.description.abstractТісний взаємозв'язок навчання і виховання справедливо розглядає- ться як невід'ємна умова успішної підготовки висококваліфікованих спе- ціалістів. Ефективність виховної роботи, як і результативність навчання, залежить від планування мети, конкретизації змісту, вибору методики роботи. Метою виховної роботи у підготовці лікаря-стоматолога є формуван- ня клінічного та загальнолюдського мислення, знання лікарської, етики як системи поглядів на сутність лікарської діяльності, як теорії мораль- ності. Лікар повинен добре опанувати деонтологією як частиною етики, і вміти реалізувати її положення в повсякденній лікарській праці, , Відповідно до мети в навчально-методичній роботі ми поставили такі завдання: виховання у лікарів-інтернів почуття любові до своєї- Батьківщини, поваги до професії лікаря; виховання співчуття, чуйності до хворої дитини; 79 виховання делікатності, тактовності у поводженні з батьками хворої дитини; формування доброзичливих, творчих взаємовідносин між членами колективу. Для реалізації цих завдань потрібна робота всього колективу кафед- ри, оскільки як рівень деонтологічної підготовки лікаріз-інтернів зале- жить від планування тематики практичних занять, семінарів та лекцій, цілеспрямованої роботи викладачів кафедри. На кафедрі післядипломної підготовки лікарів-стоматологів питання, що пов'язані з лікарською етикою та деонтологією, введені до програми спеціальності. У курсі лекцій для лікарів-інтернів з розділу стоматології дитячого віку підкреслюються морально-етичні проблеми надання сто- матологічної допомоги дітям Так, у лекції "Програма профілактики, її складові, оцінка ефективності програм профілактики стоматологічних захворювань" наголошується, що провідне значення у профілактиці стоматологічних захворювань у дітей має комплекс державних, соціаль- них, гігієнічних, виховних та медичних заходів. Серед них найбільше значення має освітня гігієнічна програма, яку б підтримувала держава через Міністерство освіти та Міністерство охорони здоров'я України. Дитячий стоматолог постійно проводить виховну, гігієнічну та саніта- рно-освітню роботу. Це й індивідуальні бесіди з дитиною під час прийо- му, уроки гігієни, лекції, санітарні бюлетені. Підкреслюється, що запору- кою успіху при роботі з дитиною стає встановлення належного контакту, спокійна та цікава бесіда із застосуванням яскравих наочних приладь. На семінарах, які проводяться у вигляді співбесіди з лікарями- інтернами або обговорення їх доповідей, акцентується увага на питан- нях, які вимагають наявності у лікаря-стоматолога деонтологічних нави- чок. Наприклад, під час семінару "Діагностика та принципи лікування основних захворювань слизової оболонки порожнини рота у дітей" при розгляді гострого герпетичного стоматиту увага лікарів-інтернів звертає- ться на важливість правильного встановлення етіологічного фактора, послідовність збору анамнезу, оцінки ступеня тяжкості захворювання. Це буває нелегко, бо у цьому випадку лікар має справу з маленькою дитиною віком до трьох років. Таким чином, питання встановлення кон- такту з батьками набирає особливої чинності. Лікар-стоматолог повинен доступно роз'яснити необхідність призначених маніпуляцій та ліків, у випадку тяжкого стану - госпіталізації. Мати тяжко хворої дитини глибо- ко психічно травмована і вимагає особливо чуйного ставлення і підви- щеної уваги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectЛікарі-інтерниuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectдитяча стоматологіяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectвиховної роботиuk_UA
dc.subjectклінічногоuk_UA
dc.subjectкафедрі післядипломної підготовкиuk_UA
dc.subjectсемінарuk_UA
dc.subjectспівбесідаuk_UA
dc.subjectпедіатріяuk_UA
dc.titleЄдність навчання та виховання у підготовці лікарів-інтернів за фахом «Дитяча стоматологія»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yednist_navchannya_ta_vykhovannya_u_pidhotovtsi_likariv_interniv_za_fakhom _Dytyacha stomatolohiya.pdf39,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.