Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/679
Назва: Жан Бодрійяр про рекламу та споживання
Інші назви: Жан Бодрийяр о рекламе и потреблении
Jean Baudrillard on advertising and consumption
Автори: Зінченко, Наталія Олександрівна
Зинченко, Наталия Александровна
Zinchenko, Natalia Alexandrovna
Дата публікації: 2014
Видавець: Міністерство освіти і науки України Запорізька державна інженерна академія
Бібліографічний опис: Зінченко Н. О. Жан Бодрійяр про рекламу та споживання / Н. О. Зінченко // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії : зб. наук. праць. – Запоріжжя, 2014. – Вип. № 56. – С. 248–254.
Короткий огляд (реферат): У статті дається аналіз місця та ролі видатного французького філософа Ж. Бодрійяра у світовому філософському дискурсі, наводяться та порівнюються різні точки зору стосовно значимості його ідей та концепцій для сучасних філософських розмислів. Відзначається, що одним з безперечних досягнень мислителя є розробка концепту «суспільство споживання», що зумовлено умовами глобалізації та інформаційної революції, становлення ринкової економки, інтенсифікації міждержавних культурних зв’язків, виникненням «стимуляційної реальності». Представлено теоретичні і праксеологічні основи формування концепції «суспільства споживання» та розкрито роль реклами у сучасному споживацькому дискурсі. ; В статье анализируется место и роль выдающегося французского философа , Бодрийяра в мировом философском дискурсе, анализируются различные токи зрения относительно значимости его идей и концепций для современных философских размышлений. Акцентируется внимание на том, что один из несомненных достижений мыслителя является создание концепта «общество потребления», что обусловлено условиями глобализации, информационной революции, становление и развитием рыночной экономики, интенсификацией мегосударственных культурных связей, возникновением «симуляционной реальности». Представлены теоретические и праксеологические основания формирования концепции «общества потребления». Раскрытпа роль рекламы в современном дискурсе потребления. ; The article analyzes the role and place of the prominent French philosopher Jean Baudrillard, whose creativity is assessed quite oppositely in the world of philosophical discourse: from admiration of his ideas and recognition as the “postmodern guru” (the thinker disowned this title) to negative comments addressed to the philosopher; different points of view regarding the importance of his ideas and concepts for modern philosophical thoughts are compared. It is noted that one of the undeniable achievements of the philosopher is the development of the concept of “consumer society” due to globalization and the information revolution, market economy establishing, intensification of cultural ties, emergence of “stimulus reality”. The theoretical and praxeological foundations of the formation of the “consumer society” concept are presented; the role of advertising in today’s consumerist discourse is highlighted.
Ключові слова: споживання
«суспільство споживання»
реклама
симуляція
симулякр
потребление
«общество потребления»
реклама
симуляция
симулякр
consumption
“consumer society”,
advertising
simulation
simulacrum
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/679
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zinchenko N.A._bodriiar_pro reklamy.pdf292,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.