Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6845
Назва: Педагогічні технології т’юторського супроводу в процесі здобуття медичної освіти
Автори: Ковальова, Олена Михайлівна
Артьомова, Наталія Сергіївна
Жук, Людмила Анатоліївна
Дата публікації: 2016
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Ковальова О. М. Педагогічні технології т’юторського супроводу в процесі здобуття медичної освіти / О. М. Ковальова, Н. С. Артьомова, Л. А. Жук // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 95-річчю ВДНЗУ "УМСА". – Полтава, 2016. – С. 100–101.
Короткий огляд (реферат): Наведені основні характеристики педагогічної методики т’юторського супроводу, які використовують викладачі кафедри педіатрії №1 з пропедевтикою та неонатологією в процесі здобуття студентами основних професійних компетенцій.
Ключові слова: т’ютор
педагогічні технології
професійні компетенції
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6845
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tutorskiy_suprovid.pdf421,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.