Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6882
Назва: Інтенсифікація навчального процесу у вищий медичній школі
Автори: Аветіков, Давид Соломонович
Яценко, Ігор Володленович
Аветиков, Давид Соломонович
Яценко, Игорь Володленович
Avetikov, D.
Yatsenko, I.
Дата публікації: 2012
Видавець: ТДМУ Укрмедкнига
Бібліографічний опис: Аветіков Д. С. Інтенсифікація навчального процесу у вищий медичній школі / Д. С. Аветіков, І. В. Яценко // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. навч.- наук. конф., присвяч. 55-річчю ТДМУ ім. І. Я.Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ Укрмедкнига, 2012. – С. 83–84.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуальною проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творчих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, могли самостійно приймати рішення, пов'язані з професійною діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптування до нових умов професійної діяльності; На сучасном етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуально проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреблять суспільства в активном і творческих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраго фаху, могли бы самостійно приймати рішення, повіязані з професійно діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптавання до нових умов професійної діяльності; On the monthly stage of socially-economical development of Ukraine, the intensification of the naive process is the actual problem of the professional preparation of medical students. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творких спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, could self-adhere to the sentence, repaired in the course of a professional dіalnіstyu, іsocіslіspomovanno stіdovаti іntelektualnі materіnnі tіnnosti majbutnomu. Molodiy spetsialist mae chitko usvidomlyuvati, scho o otrymannyam diploma process yogo professioi zrilosti not zakinchuyutsya. To begin with the self-esteem of the robot from the post-modern ontology of its own know, shvidkogo adapting to the new minds of the professorial dіyalnostі.
Ключові слова: інтенсифікація навчального процесу
медична освіта
интенсификация учебного процесса
медицинское образование
Intensification of educational process
medical education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6882
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ternopil_2012і.pdf199,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.