Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.contributor.authorПісоцька, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПесоцкая, Елена Александровна-
dc.contributor.authorPisotska, O. O.-
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorЗнаменская, Иванна Владиславовна-
dc.contributor.authorZnamenska, I. V.-
dc.date.accessioned2018-03-21T07:12:13Z-
dc.date.available2018-03-21T07:12:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоманко І. Г. Педагогічні можливості діалогу та досвід у навчально-виховному процесі / І. Г. Романко, О. О. Пісоцька, І. В. Знаменська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики,психології і педагогіки вищої школи : збірник статей І Всеукраїнської наук.-прак. конфер. з між нар. участю. – Полтава, 2016. – С. 186–189.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.12:378.661-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6932-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічні можливості діалогу й діалогічної взаємодії викладача і учнів у навчально-виховному процесі. Проблема діалогічної взаємодії актуалізується в контексті освітньої інтеграції. Увесь освітній простір сьогодні доцільно розглядати як широкий діалог, де педагогічні системи та технології не заперечують одна одну, а взаємодіють і взаємозбагачуються. Це сприяє поширенню комунікативної тенденції, як показника професійної компетентності педагога, насамперед вищої школи, оскільки для викладача головним було і залишається його сприйняття і розуміння учнями, а “будь-яке розуміння є діалогічним” (М. Бахтін); В статье рассмотрены педагогические возможности диалога и диалогического взаимодействия преподавателя и учащихся в учебно-воспитательном процессе. Проблема диалогического взаимодействия актуализируется в контексте образовательной интеграции. Все образовательное пространство сегодня целесообразно рассматривать как широкий диалог, где педагогические системы и технологии не отрицают друг друга, а взаимодействуют и взаимодополняют друг друга. Это способствует распространению коммуникативной тенденции как показателя профессиональной компетентности педагога, прежде всего высшей школы, поскольку для преподавателя главным было и остается его восприятие и понимание учениками, а "всякое понимание есть диалогическое" (М. Бахтин); The article presents the pedagogical possibilities of dialogue and dialogic interaction of the teacher and students in the educational process. The problem of dialogic interaction is updated in the context of educational integration. All educational space today should be viewed as a dialogue, where the educational systems and technologies do not negate each other, and interact and mutually enriching. It promotes communication trends as an indicator of professional competence of the teacher, especially of high school as a teacher for the main thing was and remains its perception and understanding of students and "all understanding is a dialogical" (M. Bakhtin).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectдіалогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвикладачuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectдиалогuk_UA
dc.subjectдиалогическое взаимодействиеuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectпреподавательuk_UA
dc.subjectученикuk_UA
dc.subjectвысшая школаuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.subjectdialogical interactionuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjecthigh schooluk_UA
dc.titleПедагогічні можливості діалогу та досвід у навчально-виховному процесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichni_mozhlyvosti_dialohu.pdf327,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.