Діалогічна взаємодія як провідний напрямок педагогічних технологій

Анотація

У статті представлена структурно-функціональна модель культури взаємодії викладачів і студентів в освітньо-виховному просторі університету, що представляє собою ціннісне поле сумісної багатогранної діяльності, яка спрямована на взаємозбагачення суб’єктів взаємодії духовно-моральним, інтелектуальним досвідом, системою цінностей, смислів, знань у процесі спілкування.

Опис

Ключові слова

діалог, студенти, взаємодія, культура

Бібліографічний опис

Пісоцька О. О. Діалогічна взаємодія як провідний напрямок педагогічних технологій / О. О. Пісоцька, І. Г. Романко, І. В. Знаменська // Основні напрямки удосконалення підготовки медичних кадрів у сучасних умовах : матеріали навчально-наукової конференції з міжнародною участю, 26 березня 2015 р. – Полтава, 2015. – С. 192–193.