Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6960
Title: Сутність діалогу в діяльності вчителя Великої Британії
Authors: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Issue Date: 2010
Citation: Романко І. Сутність діалогу в діяльності вчителя Великої Британії / І. Романко // Імідж сучасного педагога. – 2010. – № 5 (104). – С. 24–25.
Abstract: Рассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson.
Keywords: диалог
педагогическое общение
диалогическое взаимодействие
dialogue
pedagogical communication
dialogue interaction
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6960
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sutnist_dialohu_v_diialnosti.pdf250,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.