Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.date.accessioned2018-03-22T06:38:32Z-
dc.date.available2018-03-22T06:38:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРоманко І. Теоретико-методичні засади діалогічної взаємодії у навчальному процесі (на досвіді британських педагогів) / І. Романко // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : Вища освіта України. – 2010. – Дод. 4, Т. І (19). – С. 454–459.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 371.334 (410)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6961-
dc.description.abstractНавчальний діалог – особлива форма спілкування, взаємодія між людьми умовах навчального процесу. Здійснюється у формі спілкування за допомогою якого відбувається інформаційний та емоційний обмін між партнерами. Специфіка навчального діалогу визначається метою учасників та обставинами взаємодії; Учебный диалог – своеобразная форма общения. Это взаимодействие между людьми в условиях учебной ситуации, осуществляющееся в форме речи, в ходе которой происходит информационный обмен между партнерами и регулируются отношения между ними. Специфика учебного диалога определяется целями его участников, условиями и обстоятельствами их взаимодействия; The pedagogical dialogue is a form of communication. This is an interaction between people during the educational process which is presented in a form of speech when an information changing is realized and, the relations between partners are regulated. The specific of pedagogical dialogue is determined by the aims of it participants, by conditions and circumstances of their interactions.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectнавчальний діалогuk_UA
dc.subjectдіалогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectВелика Британіяuk_UA
dc.subjectучебный диалогuk_UA
dc.subjectдиалогическое взаимодействиеuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectВеликобританияuk_UA
dc.subjectpedagogical dialogueuk_UA
dc.subjectdialogue interactionuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectGreat Britainuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні засади діалогічної взаємодії у навчальному процесі (на досвіді британських педагогів)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoretyko_metodychni_zasady.pdf265,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.