Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6961
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романко, Ірина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Романко, Ирина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Romanko, I. H. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T06:38:32Z | - |
dc.date.available | 2018-03-22T06:38:32Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Романко І. Теоретико-методичні засади діалогічної взаємодії у навчальному процесі (на досвіді британських педагогів) / І. Романко // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору : Вища освіта України. – 2010. – Дод. 4, Т. І (19). – С. 454–459. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 371.334 (410) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6961 | - |
dc.description.abstract | Навчальний діалог – особлива форма спілкування, взаємодія між людьми умовах навчального процесу. Здійснюється у формі спілкування за допомогою якого відбувається інформаційний та емоційний обмін між партнерами. Специфіка навчального діалогу визначається метою учасників та обставинами взаємодії; Учебный диалог – своеобразная форма общения. Это взаимодействие между людьми в условиях учебной ситуации, осуществляющееся в форме речи, в ходе которой происходит информационный обмен между партнерами и регулируются отношения между ними. Специфика учебного диалога определяется целями его участников, условиями и обстоятельствами их взаимодействия; The pedagogical dialogue is a form of communication. This is an interaction between people during the educational process which is presented in a form of speech when an information changing is realized and, the relations between partners are regulated. The specific of pedagogical dialogue is determined by the aims of it participants, by conditions and circumstances of their interactions. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | навчальний діалог | uk_UA |
dc.subject | діалогічна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | Велика Британія | uk_UA |
dc.subject | учебный диалог | uk_UA |
dc.subject | диалогическое взаимодействие | uk_UA |
dc.subject | общение | uk_UA |
dc.subject | учебный процесс | uk_UA |
dc.subject | Великобритания | uk_UA |
dc.subject | pedagogical dialogue | uk_UA |
dc.subject | dialogue interaction | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | Great Britain | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні засади діалогічної взаємодії у навчальному процесі (на досвіді британських педагогів) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teoretyko_metodychni_zasady.pdf | 265,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.