Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6962
Назва: Педагогічні аспекти діалогу в контексті освіти у дослідженнях педагогів загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії
Інші назви: Pedagogical aspects of dialogue in the frame of education in research works of British teachers in general education schools of Great Britain
Автори: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Романко І. Г. Педагогічні аспекти діалогу в контексті освіти у дослідженнях педагогів загальноосвітніх навчальних закладів Великої Британії / І. Г. Романко // Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій : міжнар. наук. конф., Суми, 20-21 лют. 2008 р. – Суми, 2008. – С. 80–82.
Короткий огляд (реферат): Вивчення сучасних британських позицій теоретичних ідей та досвіду британських педагогів щодо характеру, змісту та форм педагогічного спілкування, шляхів досягнення та реалізації педагогічного діалогу на уроці та в позаурочній роботі може сприяти подоланню стереотипів, що тривалий час існують у вітчизняній педагогічній практиці й зумовлюють частіше недемократичний підхід до взаємодії, діяльності та спілкування учителя та учнів; Studying of modern British attitudes of theoretical ideas and experiment of British teachers according to pattern, matter and forms of pedagogical communication, achievements ways of pedagogical dialogue during the educational and off- studying process can break the stereotypes which long time existed in native Pedagogical practice and determined a non-democratic way of interaction between teacher and pupils.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6962
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichni_aspekty_dialohu.pdf213,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.