Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії

Ескіз недоступний

Дата

2010

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Науково-теоретичний аналіз ідеї діалогу в сучасному освітньому процесі у Великій Британії й дослідження технологічних інваріантів діалогічних прийомів підводить нас до спроби встановити типологію навчальних завдань в логіці діалогічних прийомів навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії; Анализируются педагогические возможности диалогических заданий во время учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях Великой Британии. На основе теоретических положений выделена группа диалогических заданий, в основе которых лежит личностный опыт. Цель диалогических заданий лежит в развитии личностного опыта обучаемых с точки зрения развития культуры диалогического мышления и диалогического общения; Pedagogical characteristics of dialogue tasks during the educational process at educational establishments of great Britain are analyzed. On the base of theoretical statements the group of dialogue tasks is separated which determined as personal experience tasks. The aim of dialogue tasks is a development of personal experience of pupils based on the culture development of dialogue mentality and dialogue communication.

Опис

Ключові слова

діалог, спілкування, навчання, освітній процес, прийоми, суб’єкт-суб’єктні відносини, діалогічна взаємодія, диалог, общение, образовательный процесс, обучение, субъект-субьектные отношения, диалогическое взаимоотношение, тип, модель, прийомы, pedagogical communication, dialogue, dialogue interaction

Бібліографічний опис

Романко І. Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Збірник наукових праць ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – 2010. – Серія: «Педагогічні науки». – Вип. 1 – С. 39–42.