Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6968
Назва: | Теоретичні основи дослідження педагогічних можливостей діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії |
Автори: | Романко, Ірина Григорівна Романко, Ирина Григорьевна Romanko, I. H. |
Дата публікації: | 2007 |
Бібліографічний опис: | Романко І. Г. Теоретичні основи дослідження педагогічних можливостей діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Збірник наукових праць ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – 2007. – Серія: «Педагогічні науки». – Вип. 5 (57). – С. 203–207. |
Короткий огляд (реферат): | В даний час в умовах гуманізації і індивідуалізації навчання особливе значення має ідея діалогу, яка може спонукати багатьох до пошуку шляхів її реалізації. Дослідження в різних областях сучасного знання (педагогіці, психології, культурології і т.д.) демонструють надзвичайну плідність ідеї діалогу, багатство її методології. Розуміння принципової неоднозначності діалогу істотно підсилює цей методологічний потенціал, розширює і заглиблює сферу його застосування, відкриває нові перспективи і можливості для вивчення цілого ряду традиційних проблем, в числі яких і проблема людини. |
Ключові слова: | діалог мовленнєва взаємодія педагогічне спілкування педагогічна взаємодія |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6968 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teoretychni_osnovy_doslidzhennia.pdf | 171,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.