Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6984
Назва: | Науковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританії |
Автори: | Романко, Ірина Григорівна Романко, Ирина Григорьевна Romanko, I. H. |
Дата публікації: | 2011 |
Бібліографічний опис: | Романко І. Науковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LVІ). – Слов’янськ, 2011. – С. 315–320. |
Короткий огляд (реферат): | Рассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson. |
Ключові слова: | диалог педагогическое общение диалогическое взаимодействие dialogue pedagogical communication dialogue interaction |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6984 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Naukovyi_kompleks_skladovykh.pdf | 249,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.