Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.date.accessioned2018-03-23T07:29:51Z-
dc.date.available2018-03-23T07:29:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоманко І. Науковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LVІ). – Слов’янськ, 2011. – С. 315–320.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 371. 334 (410)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6984-
dc.description.abstractРассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдиалогuk_UA
dc.subjectпедагогическое общениеuk_UA
dc.subjectдиалогическое взаимодействиеuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.subjectpedagogical communicationuk_UA
dc.subjectdialogue interactionuk_UA
dc.titleНауковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naukovyi_kompleks_skladovykh.pdf249,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.