Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6984
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романко, Ірина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Романко, Ирина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Romanko, I. H. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-23T07:29:51Z | - |
dc.date.available | 2018-03-23T07:29:51Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Романко І. Науковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LVІ). – Слов’янськ, 2011. – С. 315–320. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 371. 334 (410) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6984 | - |
dc.description.abstract | Рассмотрены значение педагогического диалога в работе учителя средней школы Великобритании, а также изучение особенностей диалогического взаимодействия учителя и учеников во время учебно-воспитательной работы; This article is devoted to studying and significance of the educational dialogue at secondary schools of Great Britain and is also to studying particularities of dialogue interactions during the lesson. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | диалог | uk_UA |
dc.subject | педагогическое общение | uk_UA |
dc.subject | диалогическое взаимодействие | uk_UA |
dc.subject | dialogue | uk_UA |
dc.subject | pedagogical communication | uk_UA |
dc.subject | dialogue interaction | uk_UA |
dc.title | Науковий комплекс складових діалогічної взаємодії вчителя й учнів у школах Великобританії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Naukovyi_kompleks_skladovykh.pdf | 249,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.