Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Александр Владимирович-
dc.contributor.authorMakarenko, A.-
dc.date.accessioned2017-10-06T07:31:02Z-
dc.date.available2017-10-06T07:31:02Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакаренко О. Структура дослідницької компетентності майбутніх лікарів / О. Макаренко // Витоки педагогічної майстерності. – 2016. – Вип. 18. – С. 195–200.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/699-
dc.description.abstractУ статті описана структура дослідницької компетентності майбутніх лікарів, яка включає в себе такі компоненти: мотивація і стимулювання діяльності, організація пізнавальної діяльності, координуючий та комунікативний. В статье описана структура исследовательской компетентности будущих врачей, которая включает в себя следующие компоненты: мотивации и стимулирования деятельности, организации познавательной деятельности, координирующий и коммуникативный. Article stverdzhuyetsya that an important feature of the present is to change reproductivefunctional educational model of competency. The traditional approach came leading competence approach, which focuses on the development and skills of practical application. Describes the structure of the research competence of future physicians which includes the following components and competence as: motivation and stimulation of activity (the level of basic interest, problem-search level, the level of motivation to the profession), organization of cognitive activity (the ability to search for relevant information, to analyze the condition of the patient during the consultation, among physicians, to express your opinion shortly, to write articles), coordination (identification, reproduction, orientation in familiar situations, orientation in unfamiliar situations), communicative (passive, active, interactive).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПНПУ імені В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectструктураuk_UA
dc.subjectstructureuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectкоординаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectисследовательская компетентностьuk_UA
dc.subjectкоординация, коммуникацияuk_UA
dc.subjectпознавательная деятельностьuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectresearch competenceuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectcognitive activityuk_UA
dc.subjectcoordinationuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.titleСтруктура дослідницької компетентності майбутніх лікарівuk_UA
dc.title.alternativeСтруктура исследовательской компетентности будущих врачейuk_UA
dc.title.alternativeThe structure of research competence of future doctorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИТОКИ_18_Макаренко_О.pdf431,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.