Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7016
Назва: Вплив психоемоційного навантаження на стан серцево-судинної системи учнів піщанської гімназії Кременчуцького району
Інші назви: Influence of Psychoemotional Load on the Condition of the Cardiovascular System of Peschan High School Students in Kremenchug District
Влияние психоэмоциональной нагрузки на состояние сердечно-сосудистой системы учащихся Песчанской гимназии Кременчугского района
Автори: Соколенко, Валентина Миколаївна
Ткаченко, Ігор Вадимович
Жукова, Марина Юріївна
Соколенко, Валентина Николаевна
Ткаченко, Игорь Вадимович
Жукова, Марина Юрьевна
Sokolenko, V. M.
Tkachenko, I. V.
Zhukova, M. Yu.
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Соколенко В. М. Вплив психоемоційного навантаження на стан серцево-судинної системи учнів піщанської гімназії Кременчуцького району / В. М. Соколенко, И. В.Ткаченко, М. Ю. Жукова // Вісник проблем біології і медицини. – 2013. – Вип. 4, т. 2 (105). – С. 310–314.
Короткий огляд (реферат): Досліджували вплив психоемоційного навантаження на стан серцево-судинної системи школярів в період Державної підсумкової атестації (ДПА) 2013 року. Під час дослідження використовували показники: артеріальний пульс, артеріальний тиск; проводили розрахунки, визначаючи пульсовий тиск, систолітичний об’єм крові, хвилинний об’єм крові, коефіцієнт витривалості, індекс Робінсона, індекс функціональних змін. Проведене дослідження встановило, що в умовах екзаменаційного стресу кровоносна система в учнів активізується, показники роботи серцево-судинної системи змінюються в групах здоров’я по-різному. Так встановлено, що учні спецгрупи мають найбільшу ЧСС, найвищий артеріальний та пульсовий тиск, які перевищують фізіологічні межі. Це супроводжеється зниженням резервно-функціональних можливостей серцево- судинної системи, на що вказує найвищий індекс Робінсона. Отримані дані дозволяють констатувати зниження рівня резервно-функціональних можливостей серцево- судинної системи школярів в період психоемоційного навантаження, який в подальшому може призвести до розвитку серцево-судинних хвороб, особливо в учнів спецгрупи. The influence of psychoemotional load on the state of the cardiovascular system of schoolchildren was studied in the period of the State Final Certification (STA) 2013. During the study used indicators: arterial pulse, arterial pressure; conducted calculations, determining pulse pressure, systolic blood volume, minute volume of blood, endurance index, Robinson index, functional index changes The conducted research has established that in conditions of examination stress the circulatory system in students activates the performance of the cardiovascular system varies in groups of health in different ways. So It was established that special group pupils have the highest heart rate, the highest arterial and pulse pressure, which exceeds physiological limits. This is accompanied by a decrease in the reserve functionality of the cardiovascular system. the vascular system, as indicated by the highest Robinson index. The obtained data allow us to establish a decrease in the level of reserve functionality of cardiovascular the vascular system of schoolchildren during the period of psychoemotional stress, which can lead in the future to the development of cardiovascular diseases, especially among students of special groups; Исследовали влияние психоэмоциональной нагрузки на состояние сердечно-сосудистой системы школьников в период Государственной итоговой аттестации (ГИА) 2013 года. Во время исследования использовали показатели: артериальный пульс, артериальное давление; проводили расчеты, определяя пульсовое давление, систолитичний объем крови, минутный объем крови, коэффициент выносливости, индекс Робинсона, индекс функциональных изменений. Проведенное исследование установило, что в условиях экзаменационного стресса кровеносная система у учащихся активизируется, показатели работы сердечно-сосудистой системы изменяются в группах здоровья по-разному. так установлено, что учащиеся спецгруппы имеют наибольшую ЧСС, высокий артериальное и пульсовое давление, превышающих физиологические пределы. Это супроводжееться снижением резервно-функциональных возможностей сердечно- сосудистой системы, на что указывает высокий индекс Робинсона. Полученные данные позволяют констатировать снижение уровня резервно-функциональных возможностей сердечно- сосудистой системы школьников в период психоэмоциональной нагрузки, который в дальнейшем может привести к развитию сердечно-сосудистых заболеваний, особенно у учащихся спецгруппы.
Ключові слова: психоемоційне навантаження
артеріальний тиск
ISSN: 2077-4214
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7016
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013.pdf114,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.