Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПохилько, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorБілаш, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorСтавицька, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorКлимач, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:15:36Z-
dc.date.available2018-03-26T08:15:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПрофесійна парадигма викладачів Вищого державного закладу України «Українська медична стоматологічна академія» / В. І. Похилько, С. М. Білаш, Н. П. Ставицька, Т. М. Климач // Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – Полтава, 2017. – С. 129–131.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7028-
dc.description.abstractНаведені результати анонімного психологічного дослідження щодо ставлення викладачів ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» до своєї професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectвмотивованістьuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleПрофесійна парадигма викладачів Вищого державного закладу України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією
Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
prof_paradigma.pdf635,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.