Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7145
Назва: | Теоретичні методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти |
Інші назви: | The oreticaland methodologicalaspects of continuous post-graduate education |
Автори: | Ждан, Вячеслав Миколайович Скрипник, Ігор Миколайович Давиденко, Ганна Миколаївна Марченко, Алла Володимирівна Zhdan, V. M. Skrypnyk, І. M. Davydenko, H. M. Marchenko, A. V. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України» |
Бібліографічний опис: | Теоретичні методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти / В. М. Ждан, І. М. Скрипник, Г. М. Давиденко, А. В. Марченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 434–438. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичним і методологічним аспектам безперервної післядипломної медичної освіти. В роботі розглянуті історичні питання післядипломної медичної освіти, структура післядипломної освіти, її етапність. Значна увага приділяється роздумам щодо необхідності безперервної медичної освіти, мотивації слухачів до післядипломного навчання. Розглядаються складові мотивації. У статті розглянуті форми післядипломної освіти, окрема увага приділена сучасним методам - дистанційному навчанню. Вказані переваги та недоліки дистанційного навчання для різних етапів післядипломного навчання лікарів. Відзначена роль практичної підготовки лікарів напіслядипломному етапі та наведені погляди щодо ролі державної політики у системі безперервної післядипломної медичної освіти; The article is devoted to theoretical and methodological aspects of continuous post-graduate medical education. The historical issues of post-graduate medical education, the structure and stages of post-graduate education are examined. Considerable attention is given to reflections on the necessity of continuous medical education, motivation of students to post-graduate study. The components of motivation are considered. The article examines the forms of post-graduate education; particular attention is given to modern methods - distance education. The article describes the advantages and disadvantages of distance learning for different stages of post-graduate education of physicians. The role ofpractical training ofdoctors at the post-graduate stage is emphasized; the views on the role of state policy in the system of continuous post-graduate medical education are represented. |
Ключові слова: | післядипломна медична освіта дистанційне навчання мотивація post-graduate education distance education motivation |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7145 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The oreticaland methodological aspects of continuous.pdf | 148,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.