Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7175
Назва: Мотиваційна складова як запорука успіху у формуванні професійної свідомості майбутніх лікарів-стоматологів
Автори: Гасюк, Наталія Володимирівна
Іваницький, Ігор Олексійович
Мошель, Тетяна Миколаївна
Попович, Іван Юрійович
Дата публікації: 2014
Видавець: Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»
Бібліографічний опис: Мотиваційна складова як запорука успіху у формуванні професійної свідомості майбутніх лікарів-стоматологів / Н. В. Гасюк, І. О. Іваницький, Т. М. Мошель, І. Ю. Попович // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 598–599.
Короткий огляд (реферат): Психологічні засади формування професійної свідомості студентів-медиків, їхньої фахової підготовки є однією з актуальних проблем сьогодення. Основними мотивами навчання студентів-медиків є професійно-ціннісний, пізнавальний та мотив досягнення мети, де першорядну роль відіграють система взаємодії «студент-викладач», ступінь психічного розвитку особистості студента, його індивідуальних інтелектуальних здібностей та наявність чіткої мотиваційної сфери.
Ключові слова: професійна свідомість
студенти-медики
лікарі-стоматологи
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7175
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motivation as a guarantee of success in the formation .pdf57,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.