Тестування як основний елемент педагогічного контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Ескіз недоступний

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"

Анотація

Охарактеризовано позитивні сторони і недоліки тестування як методу визначення рівня знань та вмінь студентів із конкретної дисципліни. Автори рекомендують для оцінювання знань студента використовувати одночасно тестування й усне опитування; The article presents the positive aspects and disadvantages of testing as a method for determining the level of students’knowledge and skills on a particular discipline. The authors recommend that teachers evaluate the student's knowledgeby both testing and oral interviewing.

Опис

Ключові слова

контроль якості освіти, тестування, новітні інформаційні технології

Бібліографічний опис

Тарасенко Я. А. Тестування як основний елемент педагогічного контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах / Я. А. Тарасенко, О. О. Тихонова, В. М. Рошко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 229–230.