Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7332
Назва: Основні етапи упровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у процес навчання вищої школи
Інші назви: The main stages of advanced pedagogical experience and innovative technologies
Автори: Ефендієва, Світлана Миколаївна
Эфендиева, Светлана Николаевна
Efendiieva, S. M.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ефендієва С. М. Основні етапи упровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних технологій у процес навчання вищої школи / С. М. Ефендієва // Гуманітарні науки : сучасна наукова парадигма : зб. наук. праць. — Полтава : ПНПУ, 2016. – Вип. 2. – С. 56–60.
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито аналіз наукової літератури за темою та визначено основні напрями дослідження; надано науково-педагогічну оцінку основних передумов впровадження інновацій; досліджено різні інноваційні технології в процесі викладання; теоретично обґрунтовано доцільність застосування інноваційних технологій на різних етапах викладання англійської мови; узагальнено набутий досвід, резерв наукового потенціалу, творчих лабораторій, міжнародні зв’язки колективів навчальних закладів та їхній вплив на процес впровадження інноваційних технологій в другій половині ХХ-початку ХХІ століть; досліджено ефективність застосування інноваційних технологій на різних етапах викладання англійської мови; The article deals with the analysis of scientific literature and identifies the main areas of research. The topicality of the study is the necessity due to generalization of the historical experience of the innovative technologies genesis in the practice of English language teaching. The aim of the study is a usage of a holistic scientific analysis of the innovative technologies introduction of in the second half of XX-beginning of XXI centuries. The object of study is the English teaching in higher educational institutions of Ukraine (the second half of XX centurybeginning of XXI century). The scientific-pedagogical evaluations of main prerequisites for innovation are given. Various innovative technologies in the English teaching process are researched. Theoretically, the expediency of innovative technologies implementation at various stages of English language teaching is determined. The advantages and disadvantages of the usage of innovative technologies at the English learning process are identified. The influences of the scientific potential provision and the educational institutions groups on the process of implementation of innovative technologies in the second half of XX-beginning of XXI centuries are 60 summarized. The efficiency of innovative technologies usage at various stages of English teaching is studied.
Ключові слова: інноватика
інноваційні технології
метод
методисти
перекладний метод
комунікативний метод
мобільність
міжкультурне спілкування
innovation
innovative technology
method
scientist
translation method
communicative method
mobility
intercultural communication
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7332
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni_etapy_uprovadzhennia.pdf289,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.