Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДегтярьова, Клавдія Віталіївна-
dc.date.accessioned2018-04-06T11:00:53Z-
dc.date.available2018-04-06T11:00:53Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДегтярьова К. Незмінювані ад’єктиви у мові сучасних ЗМІ / К. Дегтярьова // Журналістика, філологія та медіаосвіта : у 2- т. – Полтава, 2009. – С. 85–89.uk_UA
dc.identifier.otherУБК 070:654.19(070)(051)+070(054)+811)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7360-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються особливості функціонування незмінюваних ад’єктивів у мові сучасних ЗМІ, а саме у рекламних текстах. Робиться висновок про збільшення кількості незмінюваних ад’єктивів під впливом слідування мовленнєвій моді.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПНПУ імені В.Г.Короленкаuk_UA
dc.subjectнезмінювані ад'єктивиuk_UA
dc.subjectмова сучасних ЗМІuk_UA
dc.subjectслідування мовленнєвій модіuk_UA
dc.titleНезмінювані ад’єктиви у мові сучасних ЗМІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nezminjuvani_adjectivi.pdf311,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.