Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7435
Назва: Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Кітура, Євдокія Михайлівна
Бабаніна, Марина Юріївна
Дата публікації: 22-бер-2018
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Ждан В. М. Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 22 березня 2018. – Полтава, 2018. – С. 88–90.
Короткий огляд (реферат): Описані основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицині і терапії в підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, вивчення клінічного випадку, презентація. Охарактеризовано особливості та переваги кожного методу; The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the Postgraduate Education: brainstorm, discussion, case study, presentation. The features of each of these methods and their advantages are shown in the article.
Ключові слова: інтерактивність навчання
мозковий штурм
кейс-метод
презентація
дискусія
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7435
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni_interaktyvni_metody_navchannia_pidhotovtsі_likaria-spetsialista.pdf356,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.