Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7435
Назва: | Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста |
Автори: | Ждан, Вячеслав Миколайович Кітура, Євдокія Михайлівна Бабаніна, Марина Юріївна |
Дата публікації: | 22-бер-2018 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Ждан В. М. Основні інтерактивні методи навчання в підготовці лікаря-спеціаліста / В. М. Ждан, Є. М. Кітура, М. Ю. Бабаніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 22 березня 2018. – Полтава, 2018. – С. 88–90. |
Короткий огляд (реферат): | Описані основні технології інтерактивного навчання, які використовуються на кафедрі сімейної медицині і терапії в підготовці лікаря-спеціаліста: мозковий штурм, дискусія, вивчення клінічного випадку, презентація. Охарактеризовано особливості та переваги кожного методу; The article presents the main technologies of interactive learning, which are used at the Department of Family Medicine and Therapy in the Postgraduate Education: brainstorm, discussion, case study, presentation. The features of each of these methods and their advantages are shown in the article. |
Ключові слова: | інтерактивність навчання мозковий штурм кейс-метод презентація дискусія |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7435 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osnovni_interaktyvni_metody_navchannia_pidhotovtsі_likaria-spetsialista.pdf | 356,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.