Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7452
Назва: | Особливості професійної підготовки лікарів-стоматологів за кредитно- модульною системою організації навчального процесу |
Автори: | Рибалов, Олег Васильович Іваницька, Олена Сергіївна Буханченко, Ольга Петрівна Рыбалов, Олег Васильевич Иваницкая, Елена Сергеевна Буханченко, Ольга Петровна Rybalov, O. Ivanitska, O. Buhanchenko, O. |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | ТДМУ Укрмедкнига |
Бібліографічний опис: | Рибалов О. В. Особливості професійної підготовки лікарів-стоматологів за кредитно- модульною системою організації навчального процесу / О. В. Рибалов, О. С. Іваницька, О. П. Буханченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2014. – Ч. 1. – С. 326–328. |
Короткий огляд (реферат): | Кредитно-модульна система дозволяє модернізувати традиційні методи навчання: припускає диференційний, адаптивний та колективний спосіб викладання. Істотною характеристикою модульного підходу є всебічний аналіз процесу навчальної діяльності вищої закладу, який передбачає поділення учбової інформації на «елементарні порції», виявлення логічних і психолого-педагогічних зв’язків між ними, актуалізацію самоконтролю студентів. Пошук способів побудови навчального процесу, адекватного сучасним вимогам, приводе нас до переконання, що цьому відповідають можливості кредитно-модульної системи; Кредитно-модульная система позволяет модернизировать традиционные методы обучения: предполагает дифференцированный, адаптивный и коллективный способ обучения. существенным характеристикой модульного подхода является всесторонний анализ процесса учебной деятельности высшей заведения, который предусматривает разделение учебной информации на «элементарные порции», выявление логических и психолого-педагогических связей между ними, актуализацию самоконтроля студентов. Поиск способов построения учебного процесса, адекватного современным требованиям, приводит нас к убеждению, что этому соответствуют возможности кредитно-модульной системы; The credit-modular system allows you to upgrade traditional ones teaching methods: involves a differential, adaptive and collective way of teaching. Essential the characteristic of the modular approach is a comprehensive analysis of the process of educational activity of a higher institution, which involves the sharing of educational information on "elementary portions", the discovery of logical and psycho-pedagogical connections between them, actualization of self-control of students. Search for methods building an educational process that is adequate to modern requirements leads us to believe that this corresponds to the capabilities of the credit-module system. |
Ключові слова: | кредитно-модульная система кредитно-модульна система The credit-modular system медицинское образование медична освіта medical education |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7452 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KMS_2014_1_part-328-330 2.pdf | 195,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.