Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7537
Назва: Роль тестового контролю знань у вивченні терапевтичної стоматології
Інші назви: Part of knowledge testing in the study of therapeutic dentistry
Автори: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Іленко, Наталія Миколаївна
Ніколішина, Елла Вячеславівна
Іленко, Наталія Володимирівна
Petrushanko, T.
Ilenko, N.
Nikolishyna, E.
Ilenko, N.
Дата публікації: 2016
Видавець: Міністерство охорони здоров’я України, ДУ «Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України», ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
Бібліографічний опис: Роль тестового контролю знань у вивченні терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко, Е. В. Ніколішина, Н. В. Іленко // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 12–13 травня 2016 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 2. – С. 45‒46.
Короткий огляд (реферат): Контроль – найбільш важлива ланка в навчальному процесі. Він виступає механізмом виявлення та оцінки результатів теоретичної підготовки студентів. Тематичний тестовий контроль дає можливість викладачу зробити висновок про рівень оволодіння студентами теоретичних знань та навчальних досягнень з конкретної тематики дисципліни. Процес тематичного виконання тестових завдань сприяє вдосконаленню, поглибленню, систематизації та активації засвоєння знань, сформульованих умінь, закріпленню набутих навичок клінічного мислення; Control – the most important link in the educational process. He performs detection mechanism and evaluation of theoretical knowledge of students. Special test control enables the teacher to conclude that the level of mastering theoretical knowledge and academic achievements in the subject matter of discipline. The process of thematic performance tests helps improve, deepen, systematize and activate learning, defined skills, consolidate acquired skills clinical thinking.
Ключові слова: студенти
тестовий контроль
клінічне мислення
students
test control
clinical thinking
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7537
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Part of knowledge testing in the study of therapeutic.pdf256,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.