Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Викторовна-
dc.contributor.authorSheshukova, O. V.-
dc.date.accessioned2017-10-09T06:49:45Z-
dc.date.available2017-10-09T06:49:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШешукова О. В. Клінічне мислення у викладанні дитячої стоматології на післядипломному етапі освіти / О. В. Шешукова // Світ біології і медицини – 2015 – № 3 (52). – С. 172–174.uk_UA
dc.identifier.issn2079-8334-
dc.identifier.otherУДК 616.31-053.3/.7 : 378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/753-
dc.description.abstractВ статті актуалізована важливість розвитку клінічного мислення у лікарів-стоматологів на післядипломному етапі освіти. Визначені риси, що повинні бути притаманні особистості лікаря, які формують його здатність до клінічного мислення, запропоновані деякі методи його розвинення. Сучасна система клінічної підготовки повинна бути орієнтована на засвоєння методології лікування, а не на забезпечення обсягом знань. Клінічне мислення має розвиватися в процесі навчання й удосконалюватися протягом усієї лікарської діяльності. В статье актуализирована важность развития клинического мышления у врачей-стоматологов на последипломном этапе образования. Определены черты, которые должны быть присущи личности врача, формирующие его способность к клиническому мышлению, предложены некоторые методы его развития. Современная система клинической подготовки должна быть ориентирована на усвоение методологии лечения, а не на обеспечение объемом знаний. Клиническое мышление должно развиваться в процессе учебы и совершенствоваться в течение всей врачебной деятельности. The importance of development of clinical thinking in dentists at a postdegree stage of education is highlighted in the article. Features which have to be inherent in the identity of the doctor, forming his ability to clinical thinking are defined, some methods of its development are offered. The current system of clinical training has to be focused on assimilation of methodology of treatment, but not on ensuring volume of knowledge. The clinical thinking has to be developed in the course of study and be improved during the life-time professional medical activity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;616.31-053.3/.7 : 378.14-
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectлікар-стоматологuk_UA
dc.subjectдітиuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectврач-стоматологuk_UA
dc.subjectдетиuk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.subjectdentistuk_UA
dc.subjectchildrenuk_UA
dc.titleКлінічне мислення у викладанні дитячої стоматології на післядипломному етапі освітиuk_UA
dc.title.alternativeКлиническое мышление в преподавании детской стоматологии на последипломном этапе образованияuk_UA
dc.title.alternativeClinical thinking in teaching of pedodontia on the postgraduate stage of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SMB-2015-03-2-172.pdf121,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.