Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7630
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.contributor.authorПісоцька, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПесоцкая, Елена Александровна-
dc.contributor.authorPisotska, O. O.-
dc.date.accessioned2018-04-19T12:48:02Z-
dc.date.available2018-04-19T12:48:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationРоманко І. Г. Основні принципи організації навчального діалогу при вивченні гуманітарних дисциплін / І. Г. Романко, О. О. Пісоцька // Клінічне мислення: шляхи формування та вдосконалення (частина ІІ) : матеріали навчально-методичної конференції. – Полтава, 2009. – С. 40–42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7630-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОсновні принципи організації навчального діалогу при вивченні гуманітарних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osnovni_pryntsypy_orhanizatsii.pdf137,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.