Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorСиниця, Валентина Григорівна-
dc.contributor.authorСиница, Валентина Григорьевна-
dc.contributor.authorSynytsia, V. H.-
dc.contributor.authorЦісик, Андрій Зиновійович-
dc.contributor.authorЦисык, Андрей Зиновьевич-
dc.contributor.authorTsisyk, A. Z.-
dc.date.accessioned2018-04-20T07:35:40Z-
dc.date.available2018-04-20T07:35:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Реалізація лінгводидактичних і лінгвопрофесійних принципів у процесі професійно орієнтованого навчання латинської мови (на матеріалі латинського прийменника) / О. М. Бєляєва, В. Г. Синиця, А. З. Цісик // Гуманітарна складова у світлі сучасних освітніх парадигм : матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. уч., Харків, 19 – 20 кв. 2018 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2018. – С. 15–21.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.02=124:61(083.72)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7661-
dc.description.abstractПредставлено шляхи реалізації дидактичних і лінгводидактичних принципів науковості, системності, систематичності і послідовності, інтегративності, лінійності, концентричності (спіралеподібності), а також лінгвопрофесійних принципів функціональності, профілізації та випереджувальної спеціалізації при вивченні латинського прийменника. Автори обґрунтовують думку, що робота з прийменниковими конструкціями на заняттях з латинської мови та медичної термінології сприяє формуванню термінологічної компетентності майбутніх лікарів і провізорів, стимулює особистісну мотивацію до вивчення латинської мови шляхом проеціювання отриманих знань, умінь і навичок на майбутню професійну діяльність; Представлены пути реализации дидактических и лингводидактических принципов научности, системности, систематичности и последовательности, интегративности, линейности, концентричности (спиралевидности), а также лингвопрофессиональных принципов функциональности, профилизации и опережающей специализации при изучении латинского предлога. Авторы обосновывают мысль, что работа с предложными конструкциями на занятиях по латинскому языку и медицинской терминологии способствует формированию терминологической грамотности будущих врачей и провизоров, стимулирует личностную мотивацию к изучению латинского языка путем проецирования полученных знаний, умений и навыков на будущую профессиональную деятельность; The article represents the ways for implementation the didactic and linguo-didactic principles of research and systemic character, systematicity and consistency, integration, lineal structure, concentricity (spiral-form organization), as well as linguo-professional principles of functionality, profilization and early specialization in studying the Latin preposition. The authors substantiate the idea that studying the preposition constructions at the sessions of Latin and medical terminology promotes terminological competency of future doctors and provisors by means of extrapolating the obtained knowledge, skills and abilities to professional activity.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлатинська моваuk_UA
dc.subjectмедична термінологіяuk_UA
dc.subjectдидактичніuk_UA
dc.subjectлінгводидактичніuk_UA
dc.subjectлінгвопрофесійні принципиuk_UA
dc.subjectприйменникові конструкціїuk_UA
dc.subjectмовні клішеuk_UA
dc.subjectлатинский языкuk_UA
dc.subjectмедицинская терминологияuk_UA
dc.subjectдидактическиеuk_UA
dc.subjectлингводидактическиеuk_UA
dc.subjectлингвопрофессиональные принципыuk_UA
dc.subjectпредложные конструкцииuk_UA
dc.subjectязыковые клишеuk_UA
dc.subjectLatinuk_UA
dc.subjectmedical terminologyuk_UA
dc.subjectdidacticuk_UA
dc.subjectlinguo-didacticuk_UA
dc.subjectlinguo-professional principlesuk_UA
dc.subjectpreposition constructionsuk_UA
dc.subjectlanguage clichésuk_UA
dc.titleРеалізація лінгводидактичних і лінгвопрофесійних принципів у процесі професійно орієнтованого навчання латинської мови (на матеріалі латинського прийменника)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Realizatsiia_linhvodydaktychnykh.pdf257,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.