Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБережанська, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorБережанская, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorBerezhanska, Yu. V.-
dc.contributor.authorСтриж, Антоніна Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтриж, Антонина Анатольевна-
dc.contributor.authorStryzh, A. A.-
dc.date.accessioned2018-04-23T07:29:33Z-
dc.date.available2018-04-23T07:29:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБережанська Ю. В. Концептуальна метафора як засіб цілісного сприйняття іншомовної картини світу / Ю. В. Бережанська, А. А. Стриж // Інноваційні технології у контексті іншомовної підготовки фахівця : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Полтава : ПолтНТУ, 2014. – С. 10–12.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7693-
dc.description.abstractРозглянуто методологічний потенціал концептуальних метафор у контексті іншомовної підготовки студентів-медиків. Обґрунтовано доцільність використання здобутків когнітивної лінгвістики під час вивчення іноземної мови, зокрема, при засвоєнні фразеологічного матеріалу студентами ВМНЗ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюкаuk_UA
dc.subjectконцептуальна метафораuk_UA
dc.subjectстуденти-медикиuk_UA
dc.subjectфразеологізмuk_UA
dc.titleКонцептуальна метафора як засіб цілісного сприйняття іншомовної картини світуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptualna_metafora.pdf223,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.