Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorЖовнир, Марина Николаевна-
dc.contributor.authorZhovnir, М.-
dc.date.accessioned2018-04-23T07:42:26Z-
dc.date.available2018-04-23T07:42:26Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationЖовнир М. Н. Личностная идентификация иностранных студентов-медиков в поликультурном образовательном пространстве (на материале ассоциативного эксперимента) / М. Н. Жовнир // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 18–19 квітня 2018 р. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 162–165.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7697-
dc.description.abstractСтатья посвящена феномену Я-идентификации. На материале ассоциативного эксперимента исследованы и описаны особенности личностной идентификации, отраженной в языковом сознании иностранных студентов-медиков. Исследование результатов ассоциативного эксперимента позволило определить тесную связь между Я-идентификацией и актуальной ролью студента в обществе. Установлено, что иностранциы, которые получают образование в украинском медицинском вузе, позиционируют себя, прежде всего, студентами. Их основная цель – профессиональное обучение; Працю присвячено феномену Я-ідентифікації. На матеріалі асоціативного експерименту досліджено й описано особливості особистісної ідентифікації, відображеної у мовній свідомості іноземних студентів-медиків. Виявлено, що результати аналізу словесних рефлексів демонструють тісний зв’язок Я-ідентифікації з актуальною роллю студента в суспільстві. З’ясовано, що іноземці, які здобувають освіту в українському медичному виші, позиціонують себе передовсім студентами. Їхня основна мета – професійне навчання; The paper is devoted to the phenomenon of Self-identification. Using the material of the associative experiment the features of the self-image reflected in linguistic consciousness of foreign medical students are studied and described. It was found that the results of the analysis of verbal reflexes show the close connection of the self-identification with the actual role in society. Foreign students get education in the Ukrainian medical higher educational institutions and identify themselves as students. Their main goal is professional training.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМаріупольський державний університетuk_UA
dc.subjectпсихолингвистикаuk_UA
dc.subjectязыковое сознаниеuk_UA
dc.subjectассоциативный экспериментuk_UA
dc.subjectЯ-идентификацияuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectпсихолінгвістикаuk_UA
dc.subjectмовна свідомістьuk_UA
dc.subjectасоціативний експериментuk_UA
dc.subjectЯ-ідентифікаціяuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectpsycholinguisticsuk_UA
dc.subjectlinguistic consciousnessuk_UA
dc.subjectassociative experimentuk_UA
dc.subjectself-identificationuk_UA
dc.subjectmedical studentuk_UA
dc.titleЛичностная идентификация иностранных студентов-медиков в поликультурном образовательном пространстве (на материале ассоциативного эксперимента)uk_UA
dc.title.alternativeОсобистісна ідентифікація іноземних студентів-медиків у полікультурному освітньому просторі (на матеріалі асоціативного експерименту)uk_UA
dc.title.alternativeSelf-identification of foreign medical students in multicultural educational environment (by the material of associative experiment)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhovnir.pdf3,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.