Інтенсифікація навчального процесу в вищий медичній освіті, як один із шляхів до Європейської інтеграції

Ескіз недоступний

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

Анотація

На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуальною проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творчих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, могли самостійно приймати рішення, пов'язані з професійною діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптування до нових умов професійної діяльності, як цього потребує Європейський простір; На современном этапе социально-экономического развития Украины интенсификация учебного процесса становится актуальной проблемой профессиональной подготовки студентов медиков. Ее решение направлено на удовлетворение потребностей общества в активных и творческих специалистах, которые должны основательную теоретическую и практическую подготовку по выбранной специальности, могли самостоятельно принимать решения, связанные с профессиональной деятельностью, чтобы целенаправленно создавать интеллектуальные и материальные ценности в будущем. Молодой специалист должен четко осознавать, что с получением диплома процесс его профессиональной зрелости не заканчивается. Начинается серьезная самостоятельная работа с постоянного обновления своих знаний, быстрого адаптации к новым условиям профессиональной деятельности, как того требует европейское пространство; At the present stage of the socio-economic development of Ukraine, the intensification of the educational process is becoming a topical issue of the professional training of medical students. Its solution is aimed at satisfying the needs of the society in active and creative specialists who would have had a thorough theoretical and practical training on the chosen specialty, they could independently make decisions related to professional activity in order to purposefully create intellectual and material values ​​in the future. A young specialist should clearly understand that with the diploma the process of his professional maturity does not end. A serious independent work is underway to continually update their knowledge, to quickly adapt to the new conditions of professional activity, as the European space needs it.

Опис

Ключові слова

Болонський процес, вища медична освіта, інтенсифікація навчального процесу, Болонский процесс, высшее медицинское образование, интенсификация учебного процесса, Bologna process, higher medical education, intensification of educational process

Бібліографічний опис

Яценко І. В. Інтенсифікація навчального процесу в вищий медичній освіті, як один із шляхів до Європейської інтеграції / І. В. Яценко, Д. С. Аветіков, С. О. Ставицький // Європейський вибір – невід'емна складова розвитку вищої медичної освіти України : матер. навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 229–230.