Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7766
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorМіщенко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorЗапорожець, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorПавленко, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКоковська, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorФедотенкова, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorSokolenko, V. M.-
dc.contributor.authorMishchenko, I. V.-
dc.contributor.authorVesnina, L. E.-
dc.contributor.authorZaporozhets, T.M.-
dc.contributor.authorZhukova, M. Y.-
dc.contributor.authorPavlenko, A. P.-
dc.contributor.authorTkachenko, O. V.-
dc.contributor.authorKokovskaya, O. V.-
dc.contributor.authorFedotenkova, N. N.-
dc.date.accessioned2018-04-25T12:05:27Z-
dc.date.available2018-04-25T12:05:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУпровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвід / В. М. Соколенко, І. В. Міщенко, Л. Е. Весніна [та ін.] // Європейський вибір – невід'ємна складова розвитку вищої медичної освіти України : матеріали навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 199–201.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7766-
dc.description.abstractРозглядається впровадження кредитно-модульної системи навчання на кафедрі фізіології, деякі питання п'ятерічного досвіду. Висвітлені переваги і недоліки цієї системи, особливості контролю знань і самостійної роботи студентів. Рассматривается внедрение кредитно-модульной системы обучения на кафедре физиологии, некоторые вопросы пятилетнего опыта. Освещены преимущества и недостатки этой системы, особенности контроля знаний и самостоятельной работы студентов. The introduction of a credit-module education system at the Department of Physiology, some issues of five years of experience is considered. The advantages and disadvantages of this system, features of knowledge control and independent work of students are highlighted.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectкредитно-модульна система освітиuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.titleУпровадження кредитно-модульної системи у викладанні фізіології:п'ятирічний досвідuk_UA
dc.title.alternativeВнедрение кредитно-модульной системы в преподавании физиологии: пятилетний опытuk_UA
dc.title.alternativeIntroduction of a credit-module system in the teaching of physiology: five years of experienceuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Introduction_of_a_credit_module_system.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.