Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7833
Назва: Сучасні методологічні підходи до проведення заняття із лабораторної діагностики для студентів стоматологічного факультету в субординатурі
Автори: Гасюк, Наталія Володимирівна
Бойченко, Ольга Миколаївна
Мошель, Тетяна Миколаївна
Попович, Іван Юрійович
Іваницький, Ігор Олексійович
Дата публікації: 2016
Видавець: Міністерство охорони здоров’я України, ДУ «Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України», ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
Бібліографічний опис: Сучасні методологічні підходи до проведення заняття із лабораторної діагностики для студентів стоматологічного факультету в субординатурі / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко, Т. М. Мошель [та ін.] // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.‒практ. конф. з міжнар. участю, Тернопіль, 12–13 травня 2016 р. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 149.
Короткий огляд (реферат): Автори, спираючись на власний досвід, рекомендують проводити заняття із лабораторної діагностики із трьома складовими (тестова, лекційна та оцінююча частини), а оцінюючу частину трансформувати у вигляд дискусії, що забезпечує можливість обміну думками.
Ключові слова: методологічні підходи
заняття із лабораторної діагностики
субординатура
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7833
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modern_methodological_approaches_to_conducting.pdf234,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.