Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7833
Назва: | Сучасні методологічні підходи до проведення заняття із лабораторної діагностики для студентів стоматологічного факультету в субординатурі |
Автори: | Гасюк, Наталія Володимирівна Бойченко, Ольга Миколаївна Мошель, Тетяна Миколаївна Попович, Іван Юрійович Іваницький, Ігор Олексійович |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Міністерство охорони здоров’я України, ДУ «Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти МОЗ України», ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України» |
Бібліографічний опис: | Сучасні методологічні підходи до проведення заняття із лабораторної діагностики для студентів стоматологічного факультету в субординатурі / Н. В. Гасюк, О. М. Бойченко, Т. М. Мошель [та ін.] // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали XIII Всеукр. наук.‒практ. конф. з міжнар. участю, Тернопіль, 12–13 травня 2016 р. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 149. |
Короткий огляд (реферат): | Автори, спираючись на власний досвід, рекомендують проводити заняття із лабораторної діагностики із трьома складовими (тестова, лекційна та оцінююча частини), а оцінюючу частину трансформувати у вигляд дискусії, що забезпечує можливість обміну думками. |
Ключові слова: | методологічні підходи заняття із лабораторної діагностики субординатура |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7833 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Modern_methodological_approaches_to_conducting.pdf | 234,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.