Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7861
Назва: Електронний навчально-методичний комплекс як основний ресурс інформаційно-освітнього середовища вищого медичного навчального закладу
Інші назви: Электронный учебно-методический комплекс как основной ресурс информационно-образовательной среды высшего медицинского учебного заведения
Electronic educational-methodical complex as the main resource of the information-educational environment of the higher medical educational institution
Автори: Сілкова, Олена Вікторівна
Лобач, Наталія Вячеславівна
Силкова, Елена Викторовна
Лобач, Наталия Вячеславовна
Silkova, E. V.
Lobach, N. V.
Дата публікації: кві-2018
Видавець: Запорізький державний медичний університет
Бібліографічний опис: Сілкова О. В. Електронний навчально-методичний комплекс як основний ресурс інформаційно-освітнього середовища вищого медичного навчального закладу / О. В. Сілкова, Н. В. Лобач // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2018 : мат. всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю. – Запоріжжя, 2018. – С. 55–57.
Короткий огляд (реферат): Впровадження телекомунікаційних технологій у вищі навчальні заклади дає можливість створювати сприятливі умови для формування інформаційно-освітнього середовища, яке стимулює пізнавальну діяльність, самостійність і самоорганізацію студентів; сприяє оволодінню базовими знаннями і навичками інформаційної культури; формує ключові компетенції, необхідні майбутньому професіоналу для самореалізації. Як зазначає С. Яйлаханов інформаційно-освітнє середовище, є системно організованої сукупності засобів передачі даних, інформаційних ресурсів, протоколів, взаємодії апаратно-програмного й організаційно-методичного забезпечення, що орієнтована на задоволення освітніх потреб користувачів. Внедрение телекоммуникационных технологий в высшие учебные заведения дает возможность создавать благоприятные условия для формирования информационно-образовательной среды, стимулирует познавательную деятельность, самостоятельность и самоорганизацию студентов; способствует овладению базовыми знаниями и навыками информационной культуры; формирует ключевые компетенции, необходимые будущему специалисту для самореализации. Как отмечает С. Яйлаханов информационно-образовательная среда, является системно организованной совокупности средств передачи данных, информационных ресурсов, протоколов, взаимодействия аппаратно-программного и организационно-методического обеспечения, ориентированная на удовлетворение образовательных потребностей пользователей. The introduction of telecommunication technologies in higher educational institutions makes it possible to create favorable conditions for the formation of an information and educational environment, stimulates cognitive activity, self-reliance and self-organization of students; promotes mastering of basic knowledge and skills of information culture; forms the key competencies required by the future specialist for self-fulfillment. As S. Yaylakhanov notes, the information and educational environment is a systematically organized set of means of data transmission, information resources, protocols, interaction of hardware-software and organizational-methodical support aimed at satisfying the educational needs of users.
Ключові слова: інформаційно-освітнє середовище
телекомунікаційні технології
електронний навчально-методичний комплекс
информационно-образовательная среда
телекоммуникационные технологии
электронный учебно-методический комплекс
informational and educational environment
telecommunication technologies
electronic teaching and learning complex
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7861
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Electronic educational and methodical complex.pdf555,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.